A HEALTHY DAY

Jeg elsker at blive vækket af posten der ringer på døren med en fin pakke fra min absolut yndlings webshop, MyTheresa og derefter at starte dagen ud med sund morgenmad, efterfulgt af træning. Jeg har fået mig en ny træningspartner og da vejret var så lækkert, valgte min veninde og træningspartner, Elisabeth og jeg i stedet for at cykle ud i en park tæt på hvor jeg bor og løbe en tur. Der er altså ingen dårlige undskyldninger for ikke at træne, når vejret er godt. Jeg hader normalt at løbe, men det er lidt noget andet når det er i det naturen og i solrigt vejr. Jeg skal også til at have fundet mig en træningscoach igen, som kan skræddersy program til mig, jeg vil nemlig gerne i bedre form og motiveres noget mere. Hvordan motiveres i bedst? Nu vil jeg smutte, da jeg skal til at mødes med en veninde. Ha' en dejlig fredag. Vi blogges meget snart igen.

Synes godt om

Kommentarer

Anna,
Jeg motiveres bedst med både langsigtede og kortsigtede mål. At have en drøm om at være stærk, sund og fit (og stille op i bikinifitness) om 1-2 år er min langsigtede motivation, men mere kortsigtet har jeg forskellige delmål om fx at droppe alt sukker en måned, at kunne lave 5 pull ups uden elastik osv. På den måde motiveres jeg bedst 😊 Det bliver spændende at læse om din træning videre frem! 😃 Anna - wonderwomanwannabe.dk
wonderwomanwannabe.dk